Program DOMIS
Sodobno vodenje zahteva vedno kompleksnejše nadzorne sisteme, s katerimi lahko učinkovito vodimo podjetja, organizacije, domove.
Sistemi za načrtovanje virov podjetja (ERP – Enterprise Resource Planning) omogočajo osnovno informacijsko podporo poslovanju, podpirajo pa tudi druge sisteme (sisteme za upravljanje odnosov s kupci, sisteme za upravljanje nabavnih verig). ERP sistem integrira in optimizira finančne, kadrovske in druge postopke, pogosto je razumljen celo kot hrbtenica podjetja, zato je pomembno, da je sistem učinkovit, zmogljiv in prožen.
Program DOMIS je namenjen prav upravljanju domov ostarelih in ostalih javnih zavodov, zagotavlja pa spremljanje in udejanjanje vseh potreb posameznega stanovalca v zavodu, od zdravstvenih, socialnih, do nenazadnje računovodskih vidikov.
Program omogoča celostno obravnavo stanovalcev, od prijave in potrditve ali zavrnitve oddane prošnje za vstop v dom, do vseh socialnih storitev (striženje, preoblačenje, britje…), zdravstvenih storitev (čiščenje ran, merjenje krvnega tlaka, pripomočki pri inkontinenci...), fizioterapij in urnika vadbe.
Program odlikujejo moduli:
-
Modul recepcija: beleženje izhodov/prihodov in rezervacij;
Modul zdravnik: dodeljevanje terapij, dodeljevanje zdravil, vrsta nege...;
Modul lekarna: dobava in oddaja zdravil;
Modul touch screen: omogoča sestram in negovalkam hitrejši vnos storitev (zdravstvo, sociala, opažanja, meritve - krvni sladkor, tlak...);
Modul PND: Pomoč na domu je mobilna rešitev, ki omogoča vnos terenskih storitev, RFID prijava v sistem in beleženje ur dela, vnos socialnih, zdravstvenih in drugih opažanj;